40+3 olduk ve hala gelmedi kızım. Sancılarım düzensiz çıkıyor nst de. Onun haricinde bel ağrım var. Sorum şu ki; eğer sancım gelmezse suni ile başlatacağız doğumu fakat açılma olmadan suni sancı verilirse işe yarar mı sizce ? Hızlandırır mı bu süreci? Stresli bi bekleyiş dua eder misiniz ismim Tuğba 😔