ysfali06 ah ah annelerin hakkı ofrnmez derler ya annemin hakkını birdeha anladım daha dogmadan ona bisey olmasın diye uğraşıyoruz bende hamile kaldıgımda ilk 3 ay düşük olma riski var derler ya tuvaletten gelmezdim burmadan acaba bisey mi geldi diye korkardım yolculukta esime lavoboya gitcem diye petrolde durdurur bakardım bu ay bi gecse rahatlıyacam derdim ama rahatlanmıyormuş konu yavrun olunca insallah hepimiz sag salim alırız Allahım olanlara kucagına almayı olmayanlara da nasip etsin inşallah 🤲