cryingbaby Merhaba. 12+6 gebeyim, Saçlarim tomar tomar dökülüyor, dr umun verdigi vinalac vitamini kullaniyorum. D vitaminime bakildi sorun yok, mevsimsel oldugunu dusunmuyorum. napmam lazim kel kalacagim 😣
Ozgsgr cryingbaby 3.trimestira kadar maalesef böyle oluyor. Ama sonrasında saçlarınız hiç olmadığı kadar canlı ve gür oluyor neredeyse hiç dökülmüyor😍
Glakky1 cryingbaby Ben 25+4 üm o haftalarda ben de çok oluyordu ama geçiyor şuan hiç dökülmüyor maşallah 🌸
L183 cryingbaby şampuan değiştirin daha doğal bişey kullanmayı deneyin pantene kullanıyordum ben mesela 3 katı dökülmeye başladı değiştirince düzeldi
Nursahcan Malesed gebeliğin ilk zamanlarında sac dökülmesi asırı oluyor canım benım sacım zaten azdı bı dokuldu dedım keskn kel kalcam ama sonradam duzelıyor hızlıca uzuyor daha ıyı oluyor bitek o degıl tırnakların da ole asırı uzuyor ben bu yasıma kadr uzun tırnaklı oldugumu nilmezdim hep özendim ama suan o kadr uzun ve guzel kı 😘😂😂
Reyna Merhaba gecmis olsun.Iki hamileliktede o sorunu yaşıyan biri olarak sadece sabr diliyorum size.hamileligin ilk zamanlarinda oluyo sonradan geçici bi durum cok şükür.ben artik deli olucaktım kendimi hasta falan sanicaktim artik. ama cok sukur cok uzun sürmeden gecti o sıkıntım.darisi size ve sizin gibi durumda olanlarin başına😊
Gokmer cryingbaby vşnalac bende kullanılıyorum ama magnezyumda verdi.kullanmazsan saçların dökülür, dişlerinçürür dedi
Bsra_blc cryingbaby biz de 10+4 günlüğüz doktorum bana da sadece vinalac verdi hamile kalmadan önce çok az dökülürdü sacım şimdi gebeliğimden beri aşırı dökülüyor ..
Nesse86 cryingbaby ilk defa duydum sac dökülmesini benim bildigim saclar gürlesir cogalir büyür bende öyle oldu.
Nesse86 cryingbaby Hindistan cevizi sürün saciniza 5 6 saat bekletin.Haftada iki üc kez sürün dökülmeyi durdurur.
cryingbaby Nesse86 kokulara karşi aşiri bi hassasligm var son haftalarda, her koku batiyor bana, ilerleyen zamanlarda deneyebilirim bunu teşekkur ederim😊