Canıö ben ilk zübeyde hanımda yaptırdım 5 dk bile sürmedi sonra gidip ÜMİT KORUCUOĞLUNDA yaptırdım be o kadr cok ilgilendi ki cok cok memnun kaldım kesınlıkle tabsıye ederım ve
ÇAĞRI GÜLÜMSER bu hocayı da tavsıye ederim ikisinin de kendı klinikleri var ümit hoca tobb la anlasmali gercekten kadın doğum gebelıkte o kadar bilğili ilgili insanlar kı hele çağrı hoca kendi hastası olmasan da instegramdam ne sorarsam sor asırı ilgili cevaplar anlatır kesin tavsıye edrim