Merhaba anneler benim gibi surekli akintisi olanlar var mi aceba. Bundan 3hafta doktora gitim cok az enfeksion var dedi asharidan koymak icin hap verdi bi hafta iyiydim simdi yine aynisi oldu. Benim gibi boyle olanlar var mi aceba bebegime zarari var midir bilginiz var mi aceba