aynur_dgn 39 haftadayim benimde artik her yerime agri giriyor :( gece ne uyuluyor ne birsey. Sirt ustu da yatamiyoruz :/ doktorum haftaya Perşembe kadar gelmezse yatisimi yapacagini söyledi :/ inşallah o zamana kadar gelir inatçı oğlum 🙈🙈🙈 bu arada squat, hurma, pilates topu, 10000 adim vs herşey denedim olmuyor kızlar 🤷🏼♀️ Hepimiz hayirlisiyla yavrularimizi kucagimiza alalim inşallah 🙏🏻