Canım suydugum kadarıyla hastane içi cok temızmıs ve bı kac doktor sısında dıger hepsı cok guzel yüzlü ilgili alakalıymıs kı her hastanede suratsız doktor vardır onun dısında tek sorun normal doğumda asla refekatcı alınmıyor sezeryanda alınıyor ben samı ulus bestepeye gıdıyorum arkadasım burda dogum yaptı cok onerdı normal oldu refekatcı da aldılar hanıma ben muaneöı de burda oluyorum memnunum ama sehır hastanesı için daha kötü bisey dendıgını duymadım etlik desen alsaaa önermem evime yürüryerk bes dk bile degıl ama asla gitmiyprum