6+4 hamileyim bugün TSH değerimin 15 olduğunu öğrendim ve 150 lik levetron başlatıldı. Normalde uzun yıllardır 100 lük levetiron kullanırım ve değerim hep normal çıkardı. Şimdi bu kadar yüksek çıkması beni çok üzdü ve ilk hamile olduğumu öğrendiğimde doktora gittim dedim ben ilaç kullanıyorum tiroidden korkuyorum diye o da dedi ileriki haftalarda tahlil yapıcaz sen aynen kullan şuan 6+ 4 teyim ve çok korkuyorum acaba geç mi kaldım diye 🙄