Merhaba anneler ❤️ 38+2 hamileyim dünden beri adet sancısı gibi sırtım çok kötü ağırıyordu sıcak duş aldım uyudum sabah kalktim aynı sonra arada karnıma kasılmalar gelmeye başladı hesapliyim bakalım dedim baktım 10 dkka da 1 kez geliyor ve 1 dkka sürüyordu 4 defa bu şekilde devam etti sonra dkkalar gittikçe artmaya başladı 13 dkka 15 dkka ve sonra geçti sasirdim çünkü düzenli aralıklarla geldi en son nst de sancı yoktu . doğum yakinmidir sizce ? Bu durumu yaşayan oldumu benim gibi