37+6da doğurdum epidural ve suni sancıda verildi normal doğum yaptım. Ama son 1 hafta da müthiş bir bel ağrısı ve topallayark yürüyordum nerdeyse kalkamıyodum yerimden yani Allah bir şekilde yardım edio.normalde bel ağrısı hep çekerdim hamilelikte son 1 haftada kötü oldum sadece doktorum kişiden kişiye değişebileceğini söylemişti ağrının olup olmamasını. Ama epidurali vuran doktor sen bu skolyozla nasıl dayandın bu zamana kadar demişti moralim bozulmuştu tabi. Allah yardımcınız olsun😔