25ummu Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim bugün badana yapıyodum yavas yavas yaparm bisey olmaz diye düşündüm bi anda basim donmeye,midem bulanmaya basladi ellerim ayaklarim titryo oğlum kiprdyo ama telaş yaptım uzandım şimdi Bisey olur mu allah korusun
Cans 25ummu Plastik boya mı kireç mi kullandığınız boya ? Bazen kendimizi herşeyi yapabilecek güçte hissediyoruz ama içimizdeki melekler çok hassas . Dinlendiğinizde geçmezse mutlaka doktorunuza gidin 😔 Şifa dilerim .
NaimeYilmaz 25ummu Boyadan olabılır tansıyon olabılır boyaya devam etmeyıp tansıyonu mutlaka ölçün 🌸 ben annemler boya yapınca 1 hafta gıtmedm onlara tedbır alın inşallah Allah korucaktır bebısınızı
Adabahar 25ummu sen mi yapıyorsun badana😑 canım nasıl bi risk bu ben asla yapamam ama hem koku hem yukarı uzanmak iyi değil senin için
25ummu Annem beraber yapalım demişti bende cok sabrsizim yapym da bitsin hemen dedim badana bitti de bende bittim😞
BurcuYce Bence boyanın kokusundan olmuş olabilir geçenlerde eşim de yaptı yanına sadece bakmaya girdim bende dediğiniz gibi oldum çok şükür birşey olmadı bebek hareketliyse ters giden bir durum yoksa temiz hava alın dinlenin