Zehraaaaaaaa Bebegim 3 aylik en son gecen cumartasi cisini yapti hem emiyo hem aptamil veriyoorum gunde 60 ml ama kaka yapmiyo rezene anason cayi veriyoorum zeytin yag iciriyoorum ama yapmio ne yapabilirim ?
Ozdmrkbraa Zehraaaaaaaa kuzum normal insan olsa çatlar biz kaç gün tuvaletimizi yapamayınca sıkıntıya giriyoruz yavrucak nasıldır kim bilsin hemen doktora götür
MiniKaya Zehraaaaaaaa neden bu kadar bekledin ki canım ? Hadi büyük tuvaletine neyse derimde en son çişini ctesi yaptı yazmışsın 5 gündür çiş yapmıyormu bebeğin ? Acil doktora götür bebeğini hiç bekleme
Nursahcan Canım benm bebegım daha doğmadı cok bilgim var desem yalan olur ama bıldıgım kadarı ile sıkıntılı bı duurm o yüzden bence bi acıle götür hemen göster
Zehram Zehraaaaaaaa kesinlikle doktora götür ama.cok da panik olma on güne kadar normal benim.kizimda öyleydi on gün yapmıyordu ama.genel olarak kabizdi ek gıdaya geçince düzeldi