Esrasssr Kızlar çift yumurta ikizlerine hamileyim 32. Hafta akciğerleri gelişsin diye iğne yapılacak sonrasında ağrı olacak mı diye hastanede kalcam akşama kadar olan var mı? Erken doğumu tetikler mi ?
melegegebe Esrasssr benim de kanamam vardi 28. Haftamda yapildi bir sorun olmadi suan 32. Haftadaym şükür
brcbr Esrasssr bende aynı şeyi merak esiyorum erken doğumu tetiklermi acaba diye…ben oldum 36.haftadayım hareketleri azaldı gibi de..
Esrasssr 2artiikizannesi sanırım ondan yapıyorlar doktor sancılarım var erken olursa diye bari ciğerleri gelişmiş olsun diye düşünüyo
melegegebe Esrasssr kalcadan yapti ve aci yoktu . Normal igne acisi harici bu konuda korkuttular sanirim sizi .
Aysnpmk Ben 32. Haftadayım ama bana iğne yapılmadı mutlaka yapılıyor mu doktoruma sorsam mı acaba 🤷♀️
Astadavistabeybi Esrasssr hayır canım 32. Haftadayım eğer erken doğum yapsaydım kanama sebebiyle yapacaktım ciğer geliştirici iğne bebek erken doğarsa daha az solunum sıkıntısı çeksin daha hızlı toparlansın çok küvezde kalmasın diye yapılıyor
melegegebe Esrasssr Sanci durumunda bilmiyorum benim sancim yoktu kanamam vardi . Bir sorunum olmadı çok şükür