Regl’si hiç gecikmeyen biri olduğum için, tarih yaklaşınca ve hiç ağrı, belirti olmayınca test yapayım dedim. 8 Ağustos son regl tarihimdi. 8 Eylül’de test yaptım çift çizgiyi görünce aynı gün gidip kan verdim ve beta hcg sonucum 495di. Ve bebek 4 haftalıktı. Yani döllenme olmuş ben üzerine regl olmuşum Ağustos’ta. Yumurtlama haftam bile değildi:)
aslına bakarsanız her hamilenin bu verileri farklı..burda yazılanlara bakıp kendinizle ilgili tahmin yapmak çok da doğru değil :)