Alperefet beyzakkt kahverengi leke normal sayılmıyor canım önceden olmus kanama oluyor doktora görünmelisin
pinaryg beyzakkt benimde 5ci haftamda olmuştu doktorumu aradım korkma yerleşme kanaması dedi kahve rengi lekelenme genelde tehlikeli değil kırmızı olduğunda düşük riski olabilir
34_21_23 beyzakkt benimde geçen gün lekelenmem oldu kahverengi. 9. Haftadayım doktora gittim kahverengi lekelerden korkmuyoruz açık renklerden korkuyoruz dedi. Ama genede tedbir amaçlı progestan yazdı. Sende görün aklında soru işareti kalmasın ne olur ne olamz
zhr38brhn beyzakkt canım bana yerleşme kanaması dedi ve progestan fitil verdi . Ama sen doktora git bence
Nursahcan Pek normal degıl canım öle korkma ama bi doktora görün acıle git orda baksınlar bı cunku kahverengı leke için iyi denmiyor
Busracobann Benimde 5-6 haftalarimda oldu progestan kullanıyorum günde 3 defa kesede çok az bi kanama var dedi bı doktoruna görün istersen kimi normal diyor kimi de riskli
beyzakkt 34_21_23 bir kere mi geldi? benim bir günlük pedime geldi değiştirdim tekrar hafif hafif damla şeklinde geldi
Ozge5500 Hamilelikte kahverengi leke gelmesinin asıl sebebi östrojen hormonundan kaynaklanmaktadır. Zararsız olan bu akıntı açık renkte ya da kıvamı koyu olanlardır. Kötü kokulu ve ağrılı ise sistit gibi sorunlara işaret edebilir. Akıntıların en tehlikelisi kırmızı olanlardır.
Zeyyakup beyzakkt Canım korkma öncelikle 6 haftalık hamileyim bende oluyor en baştan beri progestan içiyorum bende doktor yarın arayıp haber vermen gerekiyor doktor gidene kadar sadece tuvalet için ayağa kalk eyilip kalkma olur mu 🌺
bulutiko beyzakkt bende kahverengi lekelenme yaşadım 1 hafta önce şuan 8 haftalık hamileyim, normal, olabilir dedi doktor ama progestan’ın bir zararı olmaz kullanmaya başla dedi isterseniz bir doktorunuzla görüşün içiniz rahatlar.