Kdrfts Slm kizlar 36+6 hamileyim ve karnim cok buyudu. Simdilerde ayaga kalktigimda yada yururken bazen denge kaybi yasiyorum benim gibi olan varmi?
matruskaa Kdrfts banyoda çok yaşıyorum canım o denge kaybını 38e giricem karnım baya önde dengemi saglayamıyorum bide çok hızlı hareket eden biriyimdir eşim kendini saglama alıp kalk diyor ama huy işte pat kalkıyorum zorlanıyorum o yüzden
Kdrfts matruskaa benimde oyle canim cok korkuyorum dusup bi yerimi kircam diye dikkat ediyorum ama ansizin bi tarafa cekiyo sanki bebis 😊
Kdrfts Esrelf artik sende agirlasmisdin cok ayakta kalmamaya calis bi sure sonra kalca bacaga vuruyor agrilar