Mavininannesiseyda Merhaba arkadaşlar henüz Benim İçin erken 16 haftalığım ama kendimi normal Doğuma hazırlamaya çalışıyorum tabii sezaryen de olsa bebeğim sağlıklı olsun da inşallah fark etmez. Epiduralli nasıl oluyor ağrılar biraz daha diniyor mu farkı ne
Rumeysa_gnc01 Mavininannesiseyda ben suni sancılı epuduriel oldum suni normal çektim doğuma alacakları sırada yaptılar sadece ıkındım ağrı hissetmedim okunmamı söylediler bi sancı veya ağrı olmadı
Rumeysa_gnc01 Mavininannesiseyda ben suni sancılı epidurallı oldum suni normal çektim doğuma alacakları sırada yaptılar sadece ıkındım ağrı hissetmedim okunmamı söylediler bi sancı veya ağrı olmadı
umutcuk Mavininannesiseyda sancinin zirve yaptığı yer 5 cm açıklık sonrası ve epidural tam o Aralık’ta takılıyor 6 cmde epidural takıldıktan sonra siz kuş deyin ben pamuk gibi oluyorsunuz😄 sonrasında sancılar çok hafif kasılma gibi geliyor ve yeterli açıklık oluşunca da ebeniz ve Dr yardımıyla onların yönetimiyle ikiniyorsunuz ve hayırlı olsun 😍😍😍😍
Mavininannesiseyda umutcuk ayy ben çok korkarım baştan beri sezaryen diyordum içimi rahatlattınız 😂 inşallah uygun olurum da öyle yaparız
umutcuk Normal doğumdan insanlar birbirini korkutuyor, yapınca bu muymus diyorsunuz.. Mavininannesiseyda
Tiniminiannee Ikınmayı engelliyor diyorlar ama ben de normal olursa epiduralli ancak yapabilirim sanırım 🤷
umutcuk Tiniminiannee ikinmayi engellemiyor, sancıları hissetmediginiz için ,normalde sancı gelince ikinmak gerektiğinden doktorunuz sancı geldiğini görünce ıkınmanizi söylüyor ve o şekilde ikiniyorsunuz