Üzülmeyin. Doktorunuz ztn problem olsaydı söylerdi. Yanlış bilmiyorsam 2 haftaya kadar normalmiş. Benim doktorumda bu gün 2 gün geriden ama çok önemli değil dedi. Daha önceleri de olmuştu her gün muz, kaşar peynir yemiştim ileride bile olmuştu☺️ Şimdi yine abanıcam muzla kaşar peynire aklınızda olsun☺️