dilekayaztas sırt ağrım benim de oluyor. Özellikle de yattığımda sanki omurgam yamuluyormuş gibi. Ben de çareyi ağrıyan bölge izasında olacak şekilde kırlent koyup üstüne yatıyorum rahatlatıyor. Kasık ağrısına gelince ağrı gibi değil de baskı gibi bendeki. Geceleri bir taraftan bir tarafa dönerken kasıklarıma doğru bir baskı hissediyorum. Normal şeyler. Artık ağırlaşmaya başladık. Mesela normalde hızlı yürüyen biriyim. Şimdi bir yerden bir yere giderken tintintin gidiyorum. Çünkü hafif bir ağrı oluyor, bebiş yer çekimine yenik düşüyor, aşağıya baskı oluyor. Hızlı yürüyemiyorum. Ay çok uzun oldu, kusura bakmayın ☺️