Herkese merhaba bende doğurdum ve herkes gibi çok korkuyordum doğumdan ve isteğimle sezaryen olmaya karar verdim çünkü ablamın normal doğumuna şahit olmuştum ve çok korkmuştum kendimde o cesareti bulamamıştım. Ameliyat tarihimiz 11.11.2020 olarak aldık ve sabah 10da
yatışım yapıldı. Hemşire geldi beni hazırladı ve eşimle odada beklemeye başladık her kapı tıkladığında ödüm kopuyordu herşeyi buradan biliyordum neler yaşıyacağımı ama korkuyordum yinede ve an geldi beni almaya geldiler asansöre kadar eşimin elini tuttum dayanamadım ve ağladım kendimi çok tutmuştum aşşağıya indirdiler soğuktu sedyede önce oturttular etrafı incelememek için hep önüme baktım omuzlarımı eğmemi istedi ve iğneyi yaptı hafif denildiği gibi ve masaya yattım bacaklarımı kaldırdılar ve sondayı taktılar uyuşuk olduğu için hissetmedim dokunma hariç. Ve doktorum geldi beni oyaladılar konuşmalarla ama ben anladım. Çekişmelerin hepsini hissediyorsunuz ve hemşire beni oyalamak için elimi tuttuğunda okadar sıktım ki elini bi yandan özür diliyodum 😂 en sonunda bebeğimin sesini duydum ve başladım ağlamaya hemen giydirip yanağıma koydular öptüm çok güzel bir his büyük bir aşk. Sonra babasının yanına götürdüler benimde yarım saat 45 dk işlem devam etti bi ara çok midem bulandı öğürdüm ama bişey gelmedi sadece derin nefes alıp vermek çok iyi geldi bana sonunda benimde işlemim bitti ve odaya çıkardılar. Ultrosonda 3100 görünüyordu en son 3445kg 50cm olarak doğdu. Odada eşim bekliyordu hemen ağlamaya başladık çok duygusaldı ve bebeğimiz geldi. Herkes sezaryen doğumda süt geç gelir dedi beni geriyordu ben başından beri hep olumlu düşündüm ben biliyorum gelicek diye kendimi hep hayal kurdum ve öylede oldu çok şükür iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum şuan hala hastanedeyiz yarın taburcu olucaz. İlk kalkma çok iyi geçti çok yavaş hareket ettim hemşire yardım etti sonda çıkarmayı hissetmedim bile çok az yürüdük bol su kahve ve kayısı kompostasına başladım gece 12ye doğru ilk gazımı çıkardım hep kalkmaya çalıştım sabaha kadar 5 kere gaz çıkardım ve sabah saatlerinde kompostayı içip büyük tuvaletime çıktım ve çok rahat oldu zorlamadan depend kesin zayıf bile olsanız L beden alın ben M almıştım hemşire L al dedi ve iyiki öyle yapmışım yarın evimize gidiyoruz ve ben tek tuvaletimi bile yapabiliyorum darısı inşallah sezaryen olucak herkesin başına merak ettiğiniz varsa cevaplayabilirim 🌸