3 gündür geceleri başlayıp sabahlara kadar süren kaşık ve bel ağrısını saymazsak herşey çok güzel gidiyo zaman yaklaştıkça günler geçmiyo bi yandan da korkum başlıyo ama Doğum değil kucağıma aldığım da hep yanında olamazsam koruyamazsam korkularım oluşuyo ağrılarım başladığı zaman da öyle öZlem oluşuyo ki içim de sanki kucağıma verdiler kokusunu içime çektim de geriden karnıma koymuşlar gibi 🥰♥️ Rabbim sağlıkla sihatle bi an önce kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💜