Genelde herkez diyor canım sacını doğumda sürmilk anne sütünü sür diye valla benım burnumun üstünde leke oldu ilk anne sütüm geldı gezmeye gidiyordum sürmek aklıma bile gelemdı anlıyamadım önümde hafıf bı ıslaklık oşdu bu ne diye bakarken anladım kı bı ıkı damla süt sac olayını bakalım normal doğum gözüküyor o zamn o heycanla aklıma gelırse yapacam herkez yap işe yarıyor diyor