Kızlar hamile değilim şu an 3 kere kaybettim bebeğimi dün gece rüyamda hamileymisim ama nazar değer diye kimseye söylemeden geçirmisim hamileligimi erken doğum yapmışım ben bebeğim öldü zannediyorum çok erken doğum yapmışım çünkü sonra annem kucağında erkek bebekle geliyor gözün aydın bebeğin çıktı kuvezden diyor kucağıma alıp sarılıp öpüyorum sonra emzir diyorlar bana göğsümü sıkıyorum zorla süt geliyor alıp emziriyorum yanıma yatiriyorum uyutuyorum sonra ağlamaya başlıyorum şimdi millete nasıl benim bebeğim oldu diycem herkes nazardan catlatir bizi gözü değer duyarlarsa diye ne kadar gerçek gibiydi hala etkisindeyim anlamı ne olabilir acaba ya anlayanlar varmı