Valla benim ilk hamilelikte çok fenaydı doğum yapınca atmış gün yattım hiç dimdik ayakta duramadim ya bayıldım yada hiç yuruyemedim şimdi 37 haftalik hamileyim evi suourdugum yada dışarı çıktığım gün ölüyorum kesinlikle kimildayamiyorum bunu sırf bu yüzden sezeryan istiyorum doğumdan sonra da kesinlikle ortapediye muayene olacağım