Melekanne2606 Kızlar bugün şeker testi yaptırdım gebelik şekeri çıktı doktor diyetisyene gönderdi ama gitmedim kendim dikkat edicem 1 hafta ölçcem eğer düşmezse insülin başlancak diyetisyene gitmeden şekerini düşüren var mı diyetisyen mecburi mi sizce ?
halitefe Melekanne2606 canım bana 50 gramlık yükleme yapıldı onda yüksek çıktı sonra 100 gramlık yükleme yapıldı 3 kez ölçüm yapıldı ondan sonra düşük çıktı ama buda yüksek çıksa dahiliyeye gidecektim bence riske atma şeker baya önemliymiş bende bilmiyordum ama bebek ölümüne falanda sebebiyet veriyormuş ileri boyutu doktorun ne diyorsa onu yap sen
Gzdsrm Melekanne2606 canim bende yaptircam muhtemelen 3 hafta sonra merak ettigim sey daha once kan tahlilinde sekerin normal mi cikiodu yuksek mi cikiodu bendede gebelik sekeri cikcak die korkuyorum
Kubra64 Bana da bugün Seker testi yaptilar fakat sonucu almadim arayip söyleyecrklermis cok merak ediyorum hayirlisi insallah
Melekanne2606 Gzdsrm Normal çıkıyodu açlık şekerim de normal çıkıyo ama o şekerli suyu içince yüksek çıkıyo
halitefe Melekanne2606 o zaman mutlaka git canım benim gerek kalmadı sonraki testte düşük çıkınca ama kendi başına bu şekilde hareket etme doktor sana bir liste versin ona uy şimdi burda ne desek yanlış olur Allah korusun bir anlık şekerin falan yükselir bişey olur