Ozlem9292 Merhabalar . Beta hcg değerim %20 oranında artıyor ama kesede hiçbir sıkıntı yok . Doktor da bu durumu anlamlandıramıyorum dedi çok garip değil mi sizce de 🤔
Betulmtn Ozlem9292 yüzde 20 çok az artış en az 60 artması gerekiyor. Takipte kalın boş gebelik tir çok yüksek ihtimal
Nazmel Ozlem9292 bende sizle benzer durumu yaşıyorum kese var bebek görünmüyor ve beta hcg 7.haftalığa göre az duruyor 6900 lerde çıktı. 18 gün önce en son baktırmıştım keseyi görmeden ozamanda 881 di yani 18 güne göre az artmış. Çarşamba doktor altan bakalım edelim dedi
Sinemmm03 Ozlem9292 büyüyor canim ayni notmal.hamilelik gibi ilerliyo sadece icinde bebek olmaz ben de gecirdim 12 . Haftaya kadr beklemiştim
Sinemmm03 Ozlem9292 yani surekli kan vermedim ama ben kese olustuktan 10 gun sonra gel demisti gittim ne kalp atışı ne bebek vardi küçüktür diye haftaya bidaha gel dedi ayni sekilde yine birsey gozukmedi ben oyle oyle 2.3 hafta bekledim kese büyüyordu ama bebek olusmadi