Merhaba kuzular. Doktorumuz bugünkü kontrolde bebeğin doğuma kadar en fazla 3 kg 3 kg 100 gram olabileceğini ve suyumun bir haftalık kaldığını söyledi. Haftaya kontrole gitmem gerekliymiş tekrar 😔 çok üzgunum şu anda. Hep haftası öndeydi ve iyi hissediyordum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu yardimci olur musunuz bebek kendini toparlar mi doğunca, bı de su azalması erken doğumla alakalı bişey mi
Teşekkür ederim