Hanımlar merhaba;
Daha önce yaşamış arkadaşlar varsa bir konuyu danışacaktım size. 2 gün kadar önce trafik sebebiyle muayeneye yetişemeyeceğim diye heyecanlandım. Koştura koştura yetiştim. Direkt nst’ye aldılar, söylememe rağmen. Ve bebekte taşikardi çıktı. Biraz dinleneyim henüz benim nefesim düzelmedi dedim. Eğer devam ederse sezeryana almamız lazım 190 kalp atış hızı dedi doktorum. Neyse serum verdi 15 dk sonra düzeldi. Odasına geçince de senin heyecanın, yorgunluğun veya kalp atış hızın bebeği etkilemez. Sende enfeksiyon ya da ateş vardır dedi. İdrar iltihabı çok az çıktı ve antibiyotiğe başladık. Bugün tekrar apar topar evden çıktım hemen gel bakalım dedikleri için yine dinlendirmeden aldılar yine aynı şeyi yaşadık ve bebeğimin kalp atışı yine başta yüksek dinlenince normale döndü. Ve doktorum çok tuhaf ilk kez anneyle kalp atışı bağlantılı çocuk görüyorum dedi. Bu zaten normal olan değil midir? Kendini çok yorma bebek de yorulur derler. Bunlar batıl inanç mı ki doktor ilk kez duydum diyor anlayamadım. Başına gelen var mıdır. Ona göre doktorumu değiştirme kararı alacağım. Deneyimli annelerden yardım bekliyorum.