pembeblog 26_26_26ggg belki yapar akıntı var mi diye bakmisti . Sezaryen istedigimi bende ima ettim 🙈
26_26_26ggg pembeblog şusn kaçtasın cnm acaba bende sezeryan mi desem ay vala artık doğurmak istiyorum ama bu şekilde sürekli alttan bakarsa ben nasıl dayanıcam bilemiyorum ya
Elifdmr66 26_26_26ggg ben salı günü oldum çatı muanesi hiç acımadı bende çok korkuyodum hatta hastaneye gidicem gece uyuyamadım korkudan heycandan çok acicak diyodum bu biraz sende de kaynaklı kendini ne kadar kasarsan o kadar acır ben hiç kasmadım doktorum nefes al nefes ver dedi her nefes aldıgımda kontrol etti bidaki gittiğinde kasma kendini canım
26_26_26ggg Elifdmr66 vala evet ya ben çok kastım bide çok utandım sanki adam kalkıp izliyor beni öyle gerildim birdahakine rahat olcm cnm vala
Elifdmr66 Ecenklv açılma varmı yokmu onu söyluyo ve normal doğuma çatın musaitmi değilmi diye başka bişey denmıyo zaten aslında bu hamileden hamileye değişir herkesinki farklılık gösterir
Elifdmr66 26_26_26ggg erkekse öyle olur ben özellikle kadın doktor tercih ettim bide benim doktorum öyle bakmadı yüzüme bakıyodu sadece elini koyarken baktı
Zeynoana 26_26_26ggg bende 2 gün oldu ama hiç acımadı. Siz kastığınız için öyle olmuştur. Benden size tavsiye kasmayın kendinizi.
Bir_Prenses_Annesi Benim doktorum catı muayenesi yapmıoruz direk doqumda bakıyoruz 2 kere eziyet olmasın dedi doqumda ona qöre normal mi sezeryan mı olacaqı belli olur dedi bende korkuodum birazcık ama şuan daha tedirqinim acıosa hem sancı hem o aqrı nolcak bakalım 🙄
26_26_26ggg Elifdmr66 yok benimkide yüzüme baktı zaten ama ben gerildim işte bi arkadaşım da bayan doktora çatı muayenesi oldu oda aynı ben gibi çok kötü olduğunu söylemişti aslında bu bizle de alakalı olabiliyo heralde
Elifdmr66 26_26_26ggg aynen öyle canım biraz bizimle alakalı bişey kendimizi kasarsak zor olur ve acır ama doktordan doktora da değişiyo acıtabiliyolar