Canimkizim2019 canım bebeklerin ilk doğduğu uzunluk çok önemli değil,genetik faktörler doğumdan sonra belli ediyor kendini. Eşim ve ben ortalamanın üstünde boylarımız ama kızım 37.haftada 49 cm doğdu,moralim çok bozulmuştu kısa gibiydi çünkü kimi görsem 51-53 cm doğdu diyorlardı. Şu an kızım 4,5 yaşında yaşıtlarından uzun maşallah gören şaşırıyor daha büyük gözüküyor diyorlar ki çok yiyen bir çocuk da değil yani kilosu boyuna da gitmiyor. Doğum boyuna takılma yani🤗