Mrv24orn aynı durumdayız. Yarın kontrolüm var. (39+6) Baş geliş ama kanala inmemiş.. Suni bile denemeyecek, “tutmuyor genelde bu şekilde ve tutsa bile uzun süre kalman gerekir burada. Gerek yok” dedi. Top üstünde zıplıyorum, squat yapıyorum nefes egzersizler ile destekliyorum. Ama yok kuzum…