Herkese merhaba. Umarım hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız. Benim sizlere sorum idrar yolu iltihabı oldum 8. haftamda. Şuan 9. haftam. Doktorum bir ilaç veri (piyeloseptyl) 1 hafta kullandım bıraktım. 2 hafta sonra kontrole gideceğim. Bebeğe bir zararı olur mu? Yaşayan, deneyimleyen biri var mı? İnternette korkunç şeyler yazıyor. Düşüğe kadar gidermiş.