Destinyn Doktorum prilam ve metpamid yazmış sabah akşam yazıyor ama eczacı normalde akşam içiliyor demiş ama ne yapıcam karar veremedim siz nasıl kullanıyorsunuz
Gulsahkinay Destinyn akşam yatmadan önce iç eğer gün içerisinde çok kötü olursan tekrar içebilirsin benim dr o şekilde söylemişti
Songuldr Destinyn canım bence doktorun nasıl yazmışsa öyle kullan kişiden kişiye değişiyor benim çok fazla bulantım vardı mesela sabah 1 öğle 1 2 tanede gece kullanıyordum
Nagihakann Destinyn bende 2 gündür kullanıyorum yatmadan önce 2 tane al dedi doktorum. Bu kadar kısa sürede etkisini göreceğimi düşünmemiştim. Diğer arkadaşların dediği gibi doktorun nasıl önerdiyse öyle kullan. Prilam ı yazmışta metpamidi niye yazmış onu anlamadım 🙄
Abece Ben de sabah aksam kullandim bazi doktorlar aksam 2 tane iç diyormus doktorun ne dediyse oyle iç canım
WmonallissA Ben gece yatarken bir tane prilam içiyorum ertesi gün gün bulantım olmuyor ama iştahımı baya açtı bu hap ☺️
sareninannesi_ Destinyn doktorum yatmadan önce 2 tane iç demişti ama ben 1 tane içtim 2 tane ağır gelir diye . Bana yeterli oluyordu . 14.haftamdan sonra bulantılarım geçti kullanmadım . Şuan 36+3 olduk 😊😍
Gulsen4224 Destinyn cnm akşam iki tane içiyordum ben sonra ağır geldi bire düşürdüm sabaha bişey kalmıyordur 🙈
anneadayi33 Destinyn doktorum prilam akşam yatarken bir tane iç dedi bazen akşam üstü kötü oluyordum içiyordum ama yatarken içmiyordum o zaman da bir tane daha doktorunuz ne dediyse öyle kullanın
Ftmm Destinyn ben de sabah ac karınla alıyorum cok sukur baya faydası var kızımda da 9 ay kullandım simdi erkek 5 aylık