Kasları gevsettigini ve epizyosuz bi dogum gerceklestirmenin ihtimalini arttirdigini biliyorum, hatta instagramdan bi doktor bu yontemle hastalarina epizyosuz dogumlar yaptiriyor😊 ilk gebeligimde yapmadım, acikligim cok cabuk olmasina ragmen epizyolu dogum yaptim 3 dikisim vardı, bunda yapmayi dusunuyorum 34-35 ten sonra🙂