Mom092 tövbe ya gerçekten haklısın annelerde yok alıyorlar mantıksız bizde başka hasta olduğu için birde ben oluyorum o hasta çıkınca tek ben kalıyorum hasta yakını diye çağırıyorlar aslında gayet olması gereken para veriyorsun sonuçta randevu saatine geç kaldılar kusura bakmayın diye diye doktorda sekreter de mahcup oldular böyle olması gerek 🤷🏻♀️İnşallh düzelir cnm alırlar