Harikaanne adayları selam 🙋♀️ Ben 5 hafta 1 günlük gebeyim keseyi gördük ama bebek görünmedi 2 hafta sonra inşallah görüp kalbinin sesini duyacağız ☺️ Ama benim hiç bir belirtim yok sadece sık sık wc ye gidiyorum yorgunluk hali halsizlik bu kadar ne bir bulanti ne bir kusma hiç biri yok bu normal mi annişler 🤔