Ebruyulalii27 Merhaba kızlar betada düşme görüldü büyük ihtimalle kimyasal denildi bi kere kanamam oldu sadece sonrasında hep kahverengi lekelenme neden acaba kanama yani 4 5 gün sürüyor diyorlar ne zaman başlar acaba
phdmom Ebruyulalii27 beim öyle lekelenme olduktan sonraki gün başlamıştı. Normal adet gibi olmuştu sadece biraz daha sancılıydı karnım aşırı ağrımıştı
ogrencianne35 Ebruyulalii27 bende 2 kere kimyasal gebelik yaşadım bebegin sağlıklı olmayacağı için böyle olduğunu söylemişti doktor kalbini ferah tut arkadaşım
Ebruyulalii27 LETHE adete göre 5 haftalık dedi doktor ama geç döllenme olabilir dedi değerim en yüksek 198 e cıktı sonra 165 e indi yarın tekrar kan vericem özeldeki doktor açık açık kimyasal demedi ümidim yok yükselmez ilişkine korunmasız devam et dedi
LETHE Ebruyulalii27 bende kimyasal geçirdim benimki biraz farkiliydi ondan kac haftalık dedim. Ilk once lekelenme baslayip 6 gun kanamam devam etmisti. Degerleriniz 5 altina indiginde kanama başlıyor.
LETHE Ebruyulalii27 kimyasal gebelik diş gebelik gibi degil çoğu doktor korunmaya gerek yok diyor. Diğer ay da hamile olabilirseniz 5 ay sonra daa allahim en doğru zamanda nasip etsin sana. Bide benim gittigim doktor eşinin spermi kalitesizce kimyasal olur demisti. Eşini biraz vitamin yükle yiyeceklerle;)
Ebruyulalii27 MesOz gerçekten mi 😍 Allah bana da nasip etsin inşallah yeni evliyim çok istiyorduk oda kimyasal olunca çok üzüldüm çok ağladım hayırlısı olsun diyorum artık elimden o kadarı geliyor
Ebruyulalii27 LETHE eşim antidepresan ilacı kullanıyor doktorumuzla görüşüp herhangi bi sıkıntı yok çocukla ilgili demişti ondan olabilir mi acaba
MesOz Ebruyulalii27 Uzulme icini rahat tut. Soyle dusun; vucudun gebeligin saglikli ilerlemeyecegini dusundugu icin kendi kendine bu durumu sonlandirdi. Mukemmel yaradilisimizin bir parcasi bence 😊 istedigin zaman nasip etsin Allah 🙏🏼
LETHE Ebruyulalii27 onu bilmiyorum canim doktor en iyisini bilir. Biz iki doktora gittik sperm kalitesizliginden oluyor demisti. Fındık fıstık soğuk sıkım pekmez falan yiyebilir demişti .