Arkadaşlar hayırlı günler 35haftalik hamileyim dün kontrole gittim fl kısalığı 3hafta 3gun geriden geliyor doktor olumsuz bisey söylemedi ama içimde endise tabi sizlerde de fl kısalığı varmiydi
Sonra kilosuna 2146gr dedi minyon bebek olacak dedi ve onada ayrı üzüldüm bebişim doğunca nasıl bakarım küçücük bedenine diye sizlerin bu haftalarda nasıl kilosu acaba
Son olarak arkadaşlar ben kan sulandırıcı oksapar kullanyrm sabah akşam 4000lik ve coraspin kullanyrm günde birtane aspirini Kasım 26da kes dedi igneyide Kasım 28.29.30da günde birtane yap sonra kes dedi
30kasimda görüşelim artık Aralık 2.3.4de nezaman uygun olursak sezeryan olacak dedi benim bu konudada derdim mesela 4gun kan sulandırıcı kullanmicam bebeğime zarar olurmu kan sulandırıcı kullananlar sizler nezaman biraktiniz