Rukiye2065 Merhabalar bir sorum olacak Ankara şehir hastanesinde doğum yapacağım nasipse refakatçi alınıyor mu yakın zamanda doğum yapanlar yardımcı olabilir mi şimdiden çok teşekkür ederim 😊
Papatya06 Rukiye2065 Bende geçen hafta güvenliğe sordum o da sadece sezaryen doğumda refakatçi var dedi
Ygmr76 Sezeryan ıcın alınıyormuş normal ıcın bilgim yok burda bıkac arkadas dogum yapmıs orda posta soylemıslerdı