Merhaba çalışan anneler. 32. Haftam doluyor ve sağlığım yerinde olduğundan çalışmayı istiyorum 37. Haftaya kadar. Doktor bu raporu verirken nst ye bağlayıp mı verecek. Yoksa kara kaşıma kara gözüme bakarak mı 😃👀?
rapor alan anneler varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler şimdiden 🙏