Meltembektas1234 Ben 31+4günlük hamileyim bana test yapmadılar belirtileriniz çoğalırsa gelip yaparız dediler iki yaşında da kızımız var ayrı ayrı odalarda durmamiza gerek var mı bende bazı rahatsızlıklar var
halitefe Meltembektas1234 odaları tabi ki ayırın hatta evde iki tuvalet falan varsa hepsini ayırın birlikte yemek yemeyin bende covit olmuştum herşeyi ayırdık ve eşime bulaşmadan atlattık belirtileriniz artarsa hem kadın doğum doktorunuzu arayın hem 112 yı arayıp bildirin gelip test yapılır müdahale edilir
Meltembektas1234 Meltembektas1234 halitefe devlet hastanesi gidiyorum bir ay sonra gel dedi gidince söylesem mı söylemesem mı atlatmış olursak
halitefe Meltembektas1234 karantinanız biterse ve bir belirtiniz olmazsa sorun yok ama şu aşamada 14 gün içinde bir sorun olursa bildirin en azından muayene için ekip gelir onlara söylerseniz hamile olduğunuzu ordan bir çözüm olur ama bulaşmamış olabilir