Kızlar merhaba 24 haftalık olduk idrar yolu enfeksiyonu olmuşum değerlerim baya yüksekmiş doktor antibiyotik başladı aksef 500 mg 5 gündür kullanıyordum oda ishal yaptı yan etkilerinde ishal yaygın görülur falan yazıyor kullanan var mı veya ishal olan napmamm gerekiyor sizce