Elifdmr66 canım ben Cumartesi gecesi bel ve sırt ağrısı yaşadım ama tahmin ettim 4 5 saat kadar sürmüştü hatta burda paylaştığımda bi arkadaş rutin demişti Pazartesi Dr a gittim ama o günden sonra ağrı olmadı nstye gönderdi yaklaşık 20 dk kadar duruluyor ya 12. Dk ya kadar bişey yoktu bi anda kasığımın sol tarafına ağrı saplandı ve 2 3 dk kadar sürdü sonuca o an baktığımda sancıyı çıktığını gördüm 😊 37+3 günlük olduk bugün haftan da gayet iyi sancı belirtisi anlattığın randevu gününü bekleme bence için rahat etsin ☺️