ElifAkkayaKapucu Merhaba ilk hamilelik belirtileriniz neler oldu ben çok çok yani hamileyim ama karnımda be kasıklarımda adet olucakmışım gibi ağrı oluyo bunu yasıyanlar varmı
Deletedmom15257 ElifAkkayaKapucu hepimiz yaşadık cnn rahim.buyuyo çok normal ben 17 haftadayım hiç geçmedi hatta dün adet olmayı bile bekledim 😂
ElifAkkayaKapucu Deletedmom15257 hadi yaa 🙈😂 bende hep adet olucam zannediyorum kasıklarıma bıcak gibi saplanıyo ve sanki karnımda hep gaz var bi şiş karnım
Deletedmom15257 ElifAkkayaKapucu gaz var zaten 😁sen o.gazi çok.cekcen cnm ama ağrıdan korkma leke ve kanama olmadıkça ben çok gittim dr onun için ama hepsi normal diyip yolluyordu