Merhaba herkese. Bugün ishalim başladı normalde de ara ara oluyordu ama bugün daha yoğun sanki korkuyorum açıkçası korona mı yoksa normal ishal mi diye başka bir belirtim yok. Sabah bi ara midem inanılmaz ağrıyodu onu da demir hapındandır dedim koronada mide ağrısı yok diye biliyorum. Benim gibi ishal problemi olan gebeler var mı 30+4 haftayız