Mervince ben selda hanıma gidiyorum çokta memnunum randevu almak için aradığımda şansıma sonraki günün randevusundan bi kişi iptal etmişti hemen sonraki güne aldım zaten bi kere gidince artık o an veriyor tarihleri aşşağı katta ona göre randevuları alıyoruz mesela benim 24 kasıma ayrı 24 aralığa ayrı randevum var kasım ayında gittiğimde üç aylık olcağım için doktorum programı ona göre ayarlarız ona göre ortalama randevu tarihlerini verceek bi kerede alacağım inşaallah önemli olan bi kere randevu alabilmek