Mom-2 benimde kiz kardeşim de aynı durum vardı 13 yaşında şuan bize de annem hamileyken ultrasonda görmüştü doktor tek ayağında mi ikisinde mi ? Bizim sadece sağ ayakta vardı doğduktan hemen sonra alçı yada aparat takılıyor bir süre eğer geçmezse ameliyat oluyor İstanbul’da bu işin piri olan doktorumuz var doğduktan sonra mutlaka oraya gtmeni tavsiye ederim çok üzülüp kafana takma canım 🌸 düzelen bir durum