Benimxe 39+5 aşırı sancım var hatta doktor iyi dayanıyosun millet bu sancıyla dogum yapıyor demişti🙄 ama açılmam sıfır o yüzfen 41e kadar beklicez dedi:( bende bugun adaçayı alıcam 8. Katta oturuyorum in cık yapıcam sürekli artık agırlaştım ve dayanamıyorum rabbim yardımcımız olsun🙏