Bende hepinizi rahatlatayım🙂 ilk başta sivilce gibi bişey oldu bikini bölgemde yeni ağda yapmıştm çünkü, daha sonralarda pandemi olduğu için kuaföre gidemedim bu arada 2-3 aylık hamileydim ilerleyen zamanda vajina dudaklarında değilde vajinayla iç bacak arası gibi biyerlerde et parçası gibi bazılarıda ufak siğiller oluşmaya başladı ama ben hiç görmüyodum sonra doktorum bi işlem istemişti sonda takılarak idrar kesemden örnek alcaktı. Sondayı takan ebe dedi ki sende siğiller var bunu doktoruna söylemen lazım önemli dedi, tamam dedim doktoruma söyledim normal doğuma engel dedi bu arada 25 haftalık falan olmuştum. Sonrasından smear testi istedi benden 2 hafta sonra gittim smear testi yaptık temiz çıktı çok şükür. Ama yinede en ufak bi siğil bile olsa normal doğuma engel dedş çünkü doğum esnasında rahim kendisini zorladığı için bebek çıkarken patlama olabilir oda bebeğin boğazına geçebilir dedi ölümüne veya başka bi hastalığına sebep olabilirmiş eğer doğuma kadar geçerse bi nebze normal olabilir ama bence sezaryan en sağlıklısı senin için çünkü riske atmamak gerekir (doktoruma sonsuz güveniyorum normal doğum isteyen birisi kendisi) tavsiyem vajinanızda ne olursa olsun ne çıkarsa çıksın doktorunuza söyleyin