Sumoss Merhaba güzel anneler biz 14 haftalik olduk gece oksururken kasıgıma sızı gibi bi sancı girdi yasayan varmi boyle cok sukur rahat bi hamilelik geciriyorum ama gece boyle bisi yasadim
Birgul Sumoss normal canım bende de oluyor cok büyüğü için hapşırırken öksürürken ya da ani hareketlerde öyle saplanmalar olabilirmiş önemli olan geçmesi geçemiyorsa sıkıntı olurmuş
Sumoss Birgul ben ilk kez gece yasadim canim bu durumu ama kisa sureliydi sol tarafa dogru yattim hafifledi ve gecti.. Cok sukur normal ise sagol 💞🐣